3 Harfliler Marid İzle Tek Parça HD Full Film

09 Şubat 2012
Kategori: Korku
3.7

Puan
3 Harfliler Marid
Oy 4.5/5 ortalama ile 124 toplam oy
3 Harfliler Marid filmi hakkında bilgiler

3 Harfliler MaridÇocukluğunuzda yaşadığınız bir kabus 20 yıl sonra tekrar başlasa ne yaparsınız.Öteki alemden gelen belalı bir varlık size ve sevdiklerinize musallat olsa ve bir gece boyunca korkutucu, güçlü ve vahşi varlığın oyunlarına teker teker kurban olsanız kendinizi nasıl hissedersiniz?
Ayla, kocası Serkan ile mutlu bir çifttir. Ayla 11 yaşında öteki alemden gelen bir varlığın musallat olması ile kabus dolu bir 3 gün yaşamıştır. O günlerden bu günlere en önemli koruyucusu olan muskasını önceki gün kaybettiği için kendini korumasız ve çaresiz hissetmektedir. Serkan yeni bir muska yazması ve Ayla’yı rahatlatması için bu konularda ismi bilinen İzzet Hoca’yı o akşam eve davet eder. Akşam yakın arkadaşları Meltem ve Cem de geleceklerdir. Ayla’nın yeniden başlayan kabusları ile herkesin aynı gece Ayla ve Serkan’ın evinde yaşayacağı kabus dolu dakikalar öteki alemden gelen varlığın gücünü ve zalimliğini herkese gösterecektir.Hızlıseyret iyi seyirler diler...



Yorumlar
Uyarı: Aynı Anda Tek Bir Film İzleyebilirsiniz !!!
Seda
12 Eylül 2013 12:23:05
siz en iyisı dizi yapın korku filminı yapmak size gore değil çok ve çok komik dı

Cihat
17 Aralık 2012 19:15:55
law law ne biçim bi korku filmiydi len

Gizem
06 Aralık 2012 20:41:30
siz nediyosunuz bize serviste açtılar sabah 6 izledik çok korkunç yaa

Adınız...
14 Kasım 2012 23:05:24
dinin gucune hakaret edıyosunuz bır cın duadan allahtan guclu olamaz .dını zedelıyosunuz

aaaaa
22 Ekim 2012 22:58:23
arkadaşlar bunu yaşamayan bilemez önüme milyonlarca korku filmi getirin gülerek izlerim ama bununla şaka olmazzzz... o gülenlerde yanlış yapmasınlar başlarına gelrse ALLAH korusu o zmn son pşmanlık fayda etmez ben küçüklğmden beri böyle şeyler yaşyrum bikaç aydr yaşamyrum uzun zaman oldu o sebeple bu tür şeylerden her ne kadarda olsa korkarım ama inancımız sağlam çok şükür . RABBİM korur..

zeynep
15 Ekim 2012 13:07:14
arkadaşlarım izlemen lazım falan dediler ama gerçekten çok saçma ve hiç korkunç deyil

Erhan
13 Ekim 2012 15:55:12
Yav bir allahın kulu da demez mi bu kız bu saatte sokakta tek başına parkta markta ne yapıyo diye. Yönetmen arkadaş bunu bir zahmet okusun.. Abi sen bu mesleği bırak git ssk falan güzel bi iş bul emekli ol.

bvhgıguu
18 Eylül 2012 11:06:55
hiç korkunc deil

mehmet .oz
21 Ağustos 2012 04:31:29
abi tamamen sacma

tekelci
19 Ağustos 2012 16:07:41
bence komik hiç korkmadım gülmekten öldüm pe

1 2 Toplam 12 yorum bulunmaktadır.

Benzer Korku Filmleri

Eylül Ayında Çok İzlenen Filmler
En Çok İzlenen Filmler En Popüler Filmler
5.4
Görkemli ve bolluk içindeki güney pasifik cenneti, henry devere stacpoole’un 1903 yılında yazdığı roman ile net bir şekilde anlatılıyor. iki küçük çocuk ve geminin kaptanı, bir gemi kazasından sağ çıkan tek kişilerdir ve sağ salim, tropical bir adaya çıkmayı başarırlar. bir sure sonra kaptan ölür ve çocuklar bir başlarına kalırlar. günler günleri kovalar ve yıllar geçer. emmeline (brooke shıelds)
8.2
Kaptan Amerika’yı, Yenilmezler ile birlikte New York’ta yaşanan savaşın ardından Washington D.C.’de huzur içinde yaşarken buluyoruz.S.H.I.E.L.D. üyesi bir dostu saldırıya uğrayınca Steve, dünyayı tehlikeye atan bir entrika ağının içine çekilir.Kara Dul ile güçlerini birleştiren Kaptan Amerika, kendisini susturmak için gönderilen profesyonel katillerle savaşırken bir yandan da giderek genişleyen bi
7.0
Frank Miller’ın kitabından esinlenerek uyarlanan filmde;Persler ve Atinalılar’ın karşı karşıya geldiği Artemis Savaşı’nı izleyeceğiz.Yeni film'in kahramanları Pers Kralı Xerxes ile Atinalı savaşçı Themistocles,Filmin yönetmenliğini Noam Murro yapıyor.Hızlıizlefilm.com iyi seyirler diler..
6.30
Dünya, doğanın gazabına uğramıştır. Şiddetli kasırgalar Los Angeles'ı haritadan sildi, Yeni Delhi karlar altına gömülmüş, Tokyo devasa dolu yağışıyla yıkılırken New York ani iklim değişikliği ile dev dalgaların tehditi altında kalmıştır. Bir iklim bilim uzmanı olan Jack Hall, dünyayı, küresel ısınmanın tetiklediği bu felaketten kurtarmak için çözüm arayışındadır.Hızlıseyret iyi seyirler diler...
8.4
Jakarta’nın şiddet ve suç dolu sokaklarına geri dönüyoruz.İlk filmdeki baskın’ın ardından iki saat geçmiştiki Rama, ailesini korumak için her şeyi riske atmıştır.Kurnazlığı sayesinde polisin yakalamaya cesaret edemediği suç çetesinin içerisine sızan Rama’nın ailesini tamamen kurtarmasını sağlayacak olan tek şey ise bir kez daha kanlı savaşın ortasına atılmaktır.Rama’nın şiddet ve aksiyon dolu hika
8.3
1976 yılında yapılan Alman Grand Prix yarışında Niki Lauda'nın kullandığı Ferrari ikinci round'un sonunda yaşadığı bir teknik sorun nedeniyle yarış dışı kalır ve birinciliği ezeli rakibi James Hunt'a kaptırır.Bu kaza sonrasında Lauda yaralanır; aradan geçen altı haftanın ardından olağan hırsı ve öfkesiyle pistlere geri döner. İki yarışçı arasında italyan Grand Prix'i ile başlayan mücadele diğer ya