Sessiz Tepe İzle Türkçe Dublaj HD Full Tek Parça Silent Hill

21 Mayıs 2012
Kategori: Korku
6.50

Film yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
reklamı geçmek için tıklayınız
Film hakkında yorum yapmak için tıklayınız
Sessiz Tepe filmi hakkında bilgiler

Sessiz TepeÇaresiz bir anne ve çocuğunun gizemli hastalığı,genç bir anne olan Rose kızı Sharon'ın hastalığına çare bulabilmek için Sılent Hıll'e doğru yola çıkar. Kasabanın her yanı sisle kaplıdır ve birden Rose'un etrafını gölgeler sarmaya başlar. Rose bu gizemli kasabada kızını kaybetmiştir.Kızını ararken kızının kaybolmasının aslında çok büyük şeytani bir planın parçası olduğunu keşfeder.İyi Seyirler



Yorumlar
Uyarı: Aynı Anda Tek Bir Film İzleyebilirsiniz !!!
Fatih
02 Şubat 2014 20:55:17
arkadaşlar oyun 1 cokgüzel,flimin konusu tabi saçma oyunun konusu çünki

Ömer
03 Ekim 2013 20:29:43
cok korkkunc

Betül
02 Eylül 2013 19:32:33
harika bi film fakat konusu biraz tuhaff geldi ama güzel

Seval40
26 Nisan 2013 00:54:20
evet fılm guzeldı ama ılk basta cıkan yaratıklar korku yerıne komedı gıb olmus kahkaha atarak ızledım o kısmı ılla bı sacmalık olacak:))))

Slınt Hıll Manya
04 Nisan 2013 16:39:14
yaa bu 2 değilki ama ben biri izledim burda bitmedi kız da büyümüş

Yasemin
20 Ocak 2013 17:20:11
film çok güzeldi ama sonu cok saçma bitti bişey anlamadık

Toplam 6 yorum bulunmaktadır.

Benzer Korku Filmleri